5.2.09

Trg rudara - bez komentara

Sedam mjeseci nakon što je ponuda žepačkog preduzeća "NBI Ćurić" za gradnju trgovačko - poslovnog centra "Trg rudara" u centru Zenice proglašena najboljom, gradom je proširena priča da "će tender biti ponovno raspisan, jer je Ćurić odustao". Vlasnik kompanije Ivica Ćurić nam je opovrgao te tvrdnje, te potvrdio da uopće nije dobio odluku o najpovoljnijoj ponudi, a kamoli da je pozvan u Općinu Zenica na nastavak pregovora.

Pokušali smo saznati šta je sa "razvikanim" projektom godine u Zenici, nakon što se mjesecima ništa ne događa na najatraktivnijoj zeničkoj lokaciji. Predsjednik općinske komisije i Direktor Uprave za imovinsko-pravne, geodetske poslove i katastar nekretnina Općine Zenica Hazbo Ličina kazao je da "NBI Ćurić nije još uskladio svoj projekat sa općinskim zahtjevima, te da je očigledno da je odustao".

- Drugi ponuđač je ponudio premalo novca, a Općina će preispitati svoj stav da se na tom mjestu gradi samo poslovni objekat, jer sa poslovno-stambenim objektom može privući više investitora, poput na lokaciji Mokušnice, kazao je Ličina. On je istakao da Općinsko Vijeće nije ni zasjedalo "po tom pitanju", te Općina sada ima otvorene sve solucije - od toga da izda Ćuriću dozvolu ili da poništi proceduru i promjeni namjenu zemljišta, te raspiše novi tender.

- Nisam odustao, ali da sam najpovoljniji ponuđač sam saznao iz novina. Do danas (razgovor vođen jučer, utorak) ja nisam dobio nikakav službeni odgovor iz Općine. Ni da sam najbolji, ni da trebam bilo šta korigovati. U međuvremenu sam imao druge projekte, na drugim lokacijama, pa nisam insistirao, ali nije istina da sam odustao. Oni su čuli da sam ja odustao, a ja sam čuo da su se oni predomislili. Valjda i o tome neko treba da me obavjesti pismeno, a kad me obavjeste, vidjećemo dalje šta ćemo, kazao je Ćurić za "Dnevni avaz".

Komisija Općine Zenica za procjenu idejnih rješenja je ustanovila da je "NBI Ćurić" ponudio 650 KM po kvadratnom metru prostora, za lokaciju od 7.663 kvadrata zemljišta u centru Zenice. Prema ponudi, Ćurić je trebao samo za zemljište, izdvojiti 4.980.950 KM. Trg rudara je neizgrađeni prostor u centru Zenice, između zgrada Općine, MUP-a i PU Zenica, hotela "Rudar" i uprave Rudnika, te kompleksa Univerziteta Zenica, a omeđen je glavnim gradskim ulicama, te regionalnim putem za Vitez i Travnik.

Budući kupac je imao obavezu i plaćanja rente od 48 KM po kvadratu, te naknade po osnovu uređenja gradskog građevinskog zemljišta (UGZ) u iznosu od 32 KM po kvadratnom metru izgrađenog poslovnog prostora. NBI Ćurić je ponudio objekat koji bi imao podrum, prizemlje i tri etaže, a sastojao bi se iz nekoliko dijelova. Sada je, očigledno, sve vraćeno na početak.