5.2.09

Zeničani opremali knjigu Sarajke

U izdanju nakladničke obrtničke kuće Judita iz Okučana krajem 2008 godine pojavila se knjiga poezije „Mirisni tragovi u meni“ autorice Danje Đokić iz Sarajeva.Kako sama autorica kaže : „ Mirisni tragovi u meni „ su mirisi moje duše,tragovi mojih godina,sva primanja i davanja što mi ih je ovaj život nudio i iznuđivao.Iznjedreni u meni ,u dubini moje duše,kao rijeka su u bujici navirali i spuštali se na papir.Mirisi zabilježeni kao trag na papiru, u pjesmi.

U realizaciji izdavanja ove knjige za „romantičare bez granica“ likovnu obradu su uradili zenički slikari Tomislav Perazić i Milenko Šećerović.Tomislav Perazić je kroz ilustracije

dao izvanredan spoj crtačkih formi i lirskih nota u pjesmama a Milenko Šećerović je izradio sliku na naslovnoj strani koja po svojoj kompoziciji vizuelno asocira stihove ove zbirke poezije.

Pjesnik i publicista Halil Džananović u svojim utiscima o ovoj knjigi je napisao i ovo :

„Moj prvi susret sa poezijom Danje Đokić nametnuo mi je misao kako se radi o poetesi koja se sa svojim pjesmama i stilom pisanja slobodno može nazvati čuvarom iščezlog romantičarskog doba.“ A baš tako i počinju „Mirisni tragovi u meni“. :


Danja Đokić je rodom iz Ploča - Hrvatska a od 1989 godine živi sa obitelji u Sarajevu.

Ovo je njen prvijenac „ Mirisni tragovi u meni“

a u pripremi je izdavanje i druge zbirke njene poezije.

Knjiga se može poručiti putem e mail adrese

izdavača judita2@net.hr ili na e mail mirisdunje@gmail.com