4.5.08

Diplomirao u 56.

Zeničanin Mirsad Alagić diplomirao je protekle sedmice u Banjoj Luci Poslovnu informatiku i postao diplomirani inžinjer informacionih tehnologija. Vijest postaje vijest kad se zna da je to uradio sa punih 56 godina. - Za taj "rezultat" je kriva košarka, koja je opredjelila cijeli moj život. Od mog vremena kad sam igrao sa Emirom Mutapčićem, pa nastavio kao sudija, sve do saveznog ranga. Jedan sam od osnivača Asocijacije košarke u kolicima i već sam dvanaest godina njen komesar, kaže nam Mirsad.
Mirsad se i oženio tada aktivnom košarkašicom, Ajšom Bešlić, a obje kćerke su svoj život dale sportu. Amra je bh. reprezentativka, igrala za BiH na Evropskom prvenstvu i Meditaranskim igrama. Igrala na Barry univerzitetu na Floridi, SAD, bila igrač lige. Amra će uskoro da magistrira na informacionim tehnologijama. Druga kćerka, Aida, aktivno se bavila skijanjem i tenisom, u oba sporta je bila državni prvak uzrasta do šesnaest godina. Trenutno igra tenis za Wiener park klub u Beču i završava Ekonomski fakultet u Beču.
- Na kraju, nije mi ništa preostalo nego da i ja završem Višu školu, a potom i upišem fakultet, s smijehom nam pojašnjava Mirsad, nakon što smo ga "ulovili" između dva terena u BH Telecomu, gdje radi kao savjetnik za nadzor nad investicijama.