6.4.08

Tabela & Pismo Robijaša

Rezultati susreta 22. kola nogometne Premijer lige Bosne i Hercegovine:

Orašje - Slavija 2:1

Velež - Travnik 2:1

Modriča - Široki Brijeg 2:1

Sarajevo - Posušje 3:1

Čelik - Žepče 4:1

Jedinstvo - Željezničar 1:0

Laktaši - Leotar 4:0

Sloboda - Zrinjski 1:2

Tabela:1. Čelik 22 12 4 6 29:19 40

2. Modriča 22 13 1 8 38:29 40

3. Široki Brijeg 22 12 3 7 35:24 39

4. Zrinjski 22 11 4 7 33:20 37

5. Sarajevo 22 10 5 7 33:24 35

6. Sloboda 22 11 2 9 33:28 35


Parovi 23. kola (12. i 13. aprila): Sloboda - Orašje, Zrinjski - Laktaši, Leotar - Jedinstvo, Željezničar - Čelik, Žepče - Sarajevo, Posušje - Modriča, Široki Brijeg - Velež, Travnik - Slavija.


Pozdrav sugradjanine.. posto vidim da pises mnogo interesantnih vijesti, mozda bi ti i ova moja prica bila zanimljiva, naime, na susretu Posusje - Celik, koji se odigrao u srijedu, ja sam priveden, i to bez razloga. Moj drug, koji je stajao iznad mene, bacio je upaljac i pogodio igraca Posusja, ja sam se okrenuo i vidio da policija ide prema nama, odmah sam digao ruke, kao nisam nista radio.. ali oni su pokupili mene, na izlazu sa stadiona, policajac me baca niz stepenice, udara me pendrekom po ledjima, i govori "jebacu ti mater balijsku". Ja sutim, ono stacu.. ipak sam niko i nista.. vode me u stanicu, a taj drug izlazi zamnom, i on ide.. on se kao dobrovoljno prijavio da ide samnom, ulazimo u stanicu, i opet nesto naostreni drotovi nama pricaju, i ja vec poludim, i govorim im, "sto on meni psuje mater balijsku", "jebem i ja NJEMU mater hrvatsku" (nisam znao da je taj drot bio tu), onda on poludi, prvo mi udara 2 samara, onda me suta nogom, i kako ja padam, on vadi svoju cakiju, i govori mi ovim rijecima CITIRAM:"ZAKLACU TE JEBEM TI MAJKU BALIJSKU", ja mu fatam ostricu cakije, i dobivam posjekotine na lijevoj ruci, onda me uspjeva zakaciti i po desnoj ruci, i nakon toga, ubada me cakijom u lijevo koljeno. Njegov "kolega" iz postaje, govori "kolega dobro je, i kao pokusava meni pomoci, dize me sa poda, a ovaj me udara nogom u stomak, gdje dobivam i masnice, i ogrebotine, a tada sam izgubio vazduh, i nisam mogao sebi doci.. hvata me drugi policajac, i uz njegovu pomoc radim cucnjeve i dolazim do daha, nakon toga pustaju me da sjednem na stolicu, zovu me da potpisem neke papire, ja onakav.. nikakav.. citam.. i vidim da pise da sam kao pruzao otpor prilikom privodjenja(A NISAM), i kazhe potpisi, ja mu odgovoram da necu potpisati, i trazim IME i PREZIME policajaca sto me tukao, oni kao govore.. "Dobices ti sve, i nemroash potpisati". Taj policajac sto me tukao mi govori CITIRAM:"Nisam ja jos zavrsio sa tobom", ja mu odgovoram sa :"DOBRO, NEK NISI". Nakon toga, vode mene i tog druga u celiju, i pustaju nas TEK posto im je stigla SMJENA, znaci pustili su me kada je taj policajac otisao, i nisam dobio ni ime, ni prezime.. nisam dobio nista.. isao sam danas u bolnicu za ozljedni list.. kazu proslo je 24 sata, a oni su nas tu noc dovezli do Bugojna.. gdje smo na stanici bili citavu noc.. smrzli se.. itd.. ..... i volio bih da se ovo objavi.. ovome treba stati u kraj.. neznam vise sta da kazem, ako imas nekih pitanja mozes mi poslati e-mail, .zovem se Armin xxxxxxx. Pozdrav.