4.3.09

Ćerimović

Esnaf Ćerimović, sin šehida, invalid i izbjeglica iz Han-Pijeska, koji živi u Kaknju, jučer je razgovarao sa Sejadom Nalićem, ministrom za boračka pitanja Ze - do kantona. Kako sada stvari stoje, na pomolu je konačno rješenje njegovog stambenog problema. Ćerimović je krajem prošle godine protestirao je ispred zgrade Vlade FBiH u Sarajevu, prijeteći da će se zapaliti. Nakon iseljenja iz stana u kojem je živio, Esnaf je dobio privremeni smještaj.

- Ja sam za slučaj čuo iz novina i kontaktirao nadležnu službu u Općini Kakanj, gdje mi je potvrđeno da nikada nije podnesen zahtjev da bi procedura uopće bila započeta. Esnafu je danas objašnjeno koje stvari treba uraditi, a ovo ministarstvo će dati maksimalnih 30 hiljada KM. Pokušaćemo uključiti i ministarstvo socijalne politike i izbjeglica, jer je porodica izbjeglička, a i civilni su invalidi, pa očekujem podršku i Općine Kakanj. Da bismo bilo šta pokrenuli, potrebno je da se javi nadležnoj službi u mjestu prebivališta, što je on priznao da nije do sada uradio, kazao nam je ministar Nalić. S druge strane Esnaf je prihvatio ministrovo obećanje da će lično pratiti realizaciju ovog slučaja, ali da to može učiniti samo uz poštovanje zakonske procedure.

- Vozali su me od vrata do vrata, nisu ni htjeli da mi objasne šta trebam uraditi. Ovdje mi je prvi put objašnjeno šta se treba kojim redom. Na izmaku sam živaca, ali ću uraditi što mi je rečeno. Nadam se da su ovaj put govorili istinu, kazao nam je po izlasku od ministra Esnaf.



- Razgovarali smo o problemu postavljanja nišana za oca - šehida. On je bio pripadnik žepske brigade i zna se koje je ministarstvo nadležno, jer se ugradnja nišana finansira po mjesnoj nadležnosti u vezi sa pripadnošću Armiji samih stradalih, a ne njihove djece, kazao je Nalić.