21.2.09

Kontracepcija

Odjel za zdravlje žena kompanije Bayer d.o.o. BiH danas je u hotelu "Zenica" priredio prezentaciju edukativne kampanje "Mjesec kontracepcije", koja se od 14. februara do 14. marta održava u sedam bh. gradova.

- Kontracepcijom mi danas odlučujemo koliko ćemo imati djece, koji će to biti vremenski razmak između rađanja djece i kada ćemo prvi put postati roditelji. Značaj kontracepcije je veći što jednostavno njom planiramo imati potomstvo, ne samo onda kada smo fiziološki sposobni za to, već i kada smo i emocionalno, psihološki, a i socijalno sposobni za odgovorno roditeljstvo", izjavila je, tokom okruglog stola "Kontracepcija, da ili ne", dr. Alma Kapur- Hebibović, direktorica Odjela za zdravlje žena Bayer-Schering Pharma.

Prije Zenice okrugli sto o ovoj temi održan je u Mostaru, a do 13. marta isti će biti održani i u Banjoj Luci, Bihaću, Bijeljini, Tuzli i Sarajevu. Učesnici skupa danas su prezentirali i web portal "kontracepcija.ba" za koji je rečeno da je prvi web portal u BiH koji se bavi ovim pitanjem, održana je i premijera dokumentarno-edukativnog filma "Kontracepcija, da ili ne".