5.8.08

Štrajk glađu

Osuđenik u Kazneno - popravnom zavodu Zenica Mirzet Hasić već četiri dana štrajkuje glađu, tražeći da dobije odgovor od institucija BiH o svom statusu i brojnim upitima koje je poslao proteklih mjeseci, potvrđeno je "Dnevnom avazu" u KPZ Zenica.
- Osuđen sam u Švedskoj, na sedam godina zatvora, zbog droge pronađene u rezervoaru kamiona, koji nije moj. Na prijedlog čovjeka, čiji identitet imaju organi BiH, krenuo sam u Njemačku, da mu prevučem vozilo u Bosnu. Vozač kamiona, Ivan Škalić iz Županje, sa kojim sam krenuo, kad smo došli u Njemačku, rekao je da mora do Švedske, da mi predlaže da mu pravim društvo jer će tamo ostati samo par sati, te da ćemo u povratku povesti u kamionu i to auto. Švedska policija je zaustavila kamion i našla drogu. Ni danas mi nije jasno kako se sve prevalilo na mene, a od institucija BiH nisam dobio nikakvu zaštitu. Sada služim kaznu izrečenu u Švedskoj a bh. organi ne žele ni da preispitaju slučaj, a ja tvrdim da mi je namješteno i da je greškom ili nečijom namjerom služim kaznu za tuđi zločin, kaže za "Dnevni avaz" Hasić.
Direktor KPZ Zenica Nihad Spahić potvrdio nam je jučer da je obavješten da od 1. avgusta Hasić štrajkuje glađu, te da je za upravu KPZ zvanični početak štrajka 72 sata nakon što se on najavi, kao i u ovom slučaju.
- Štrajk glađu nema ništa sa dešavanjima u KPZ, te mi ne možemo učiniti ništa, osim postupiti po predviđenim propisima. To podrazumjeva ljekarski nadzor i prisilno davanje infuzije u slučaju opasnosti po život. Obavjestićemo Sud Bih i druge institucije o zahtjevima osuđenika, a i on sam je imao i ima mogućnosti od telefonskog javljanja sa neke od govornica, do pismenih zahtjeva institucijama, kazao je Spahić.