13.6.08

Labud



Radijski voditelj Almir Hadžajlić Labud mnogo je poznatiji glasom nego "stasom", a njegov glas veoma je čest u reklamama poput Wrigleya, Konzuma, Književnih susreta, Coca Cole...Almir Hadzajlić- Labud rođen sam u lijepom bosansko-hercegovačkom- Bio sam najsitniji i najniži u školi, kasnije sam narastao. Od sadašnjih poznatih faca moj komšija i školski bio je Tarik Filipović. Zajedno smo krenuli na dječijoj sceni BNP-a pod mentorstvom Slobodana Stojanovića.Tada prvi u zgradi dobijam kompjuter "ZX Spectrum", a Tarik je išao korak naprijed i imao "Commodore", kaže kroz smijeh Labud.
Nadimak "Labudić" koji kasnije mijenja u "Labud" dobio je kao član izviđača sa kojima je osam godina ljetovao na Boračkom jezeru, zimovao u Makarskoj, Zaostorgu, Neumu....
- Bio sam član jata "Labudići" i tako jedne jesenske subote dobih taj nadimak Labudić, a kasnije Labud...Pred rat sam paralelno upisao studij Biologije i studij Žurnalistike. Niti jedan nisam završio, počeo je rat. Ipak, na Fakultetu Političkih nauka u Sarajevu upoznao sam Segmedinu Srnu koja je tada radila na NTV Dobre vibracije, koja je "kriva" za otkrivanje mog radiofonetičnog glasa. Prve vježbe su bile sa olovkom u ustima, satima sam vježbao čitanje i dikciju, isčitavajući telefonski imenik. Imao sam priliku i čast da učim kako to rade veliki, Tomislav Đurić, Jasminka Šipka, Midhat Paravlić, kaže Hadžajlić. U proteklih petnaest godina kao spiker, novinar i urednik emisija radi na zeničkom CD Cemp radiju, Radio Beti, Zenitu, a odnedavno na novoformiranom radiju Q Zenica.
- Labud Music Show je bio rijetka zabava u ratnom periodu. Dug je niz sjajnih ljudi sa kojima sam sarađivao u proteklim godinama, a nakon rata počinju prvi angažmani za "Fabriku", BORAM mrežu, onda Regionalni radijski festival, Menadžeri godine, projekti u BNP-u...Danas imam dobru "referenc listu", s amojim glasom na reklamama, poput Henkela, Milke, Grand kafe, Winterfresha. Na Radiju Q sam svakog dana u eteru, kako za Zeničane i regiju, tako i preko interneta. Posljednji voditeljski angažman je bio na vikendu mode u Zenici, gdje sam bio i na sceni i iza scene, kaže Almir.

Nakon decenije i po u novinarstvu i voditeljstvu, Almir se 2005. otiskuje u drugi svijet, radeći kao farmaceutski laborant, u "Zeni-lijeku". - Kao da sam pao s Marsa u taj posao. Ipak, snašao sam se u "kuhanju" i pripremanju medikamenata, ali sam užasno mrzio administraciju, knjige, inventure... Bilo je zanimljivo nositi bijeli mantil i klompe, sa osmijehom se prisjeća tih gotovo dvije godine "odsustva" iz medija.