9.6.08

Comment...by Kerim S.

Gledam prenos utakmice Svicarska i Ceska, a nas komentator govori kako je zalosno da se i nasa reprezentacija nije kvalifikovala na ovako veliko takmicenje. Jucer sam dan proveo u maloj turneji prema Travniku (ono gdje nasa raja najvise ide: FIS, Bajra, J...) i putem se pitam zar se nije i „nasa“ reprezentacija kvalifikovala? Barem tako misle Mario i Ivica iz Viteza koji su iz FIS-a izasli u tek kupljenim dresovima hrvatske reprezentacije i sjedaju u Golf II, na zadnjoj sajbi velika hrvatska zastava, a sa bocnih prozora se vijore zastavice koje su dosle kao poklon u „Jutarnjem listu“. U FIS-u sam proveo mozda sat ili dva i po mojoj procjeni u tom periodu je prodano preko 300 dresova hrvatske reprezentacije, a da ne govorim o zastavama i ostalim rekvizitima. Jesmo li stvarno toliko dobre komsije pa zelimo da podrzimo jedinu drzavu iz naseg regiona koja je na EURU ili je Usanovic imao pravo kada je Hadzifejzovicu rekao da je sasvim normalno da Dominkovic navija za Hrvatsku? Nasa reprezentacija bi na EURU imala navijaca kao i Laka u Beogradu. Na naslovnici jednog lista je pisao stvarno dobar tekst: „ Za Laku je navijala cijela Srbija, cijela Hrvatska i trecina BiH“. To je realnost drzave za koju su mnogi ostavili svoje zivote braneci njen suverenitet i integritet. Da bi u njoj svi mirno zivjeli, a da bi je voljela tek trecina. Zalosnije je to sto sam sa balkona svoje kuce jucer gledao komsije kako slave jalovu pobjedu Hrvatske. Mozda cu i ja veceras obuci dres Italije, onako da podrzim komsije.