12.5.08

Halid

fotosi: Jasmin Hadžić, Esad Talić, Dado Ruvić & Adnan Džonlić














Petnaestak hiljada Zeničana preplavilo je preksinoć Trg Alije Izetbegovića i pješačku zonu u centru grada, tokom koncerta Halida Bešlića, kojeg je za Zeničane i goste ovog grada upriličila gradska uprava.
Povod za koncert bilo je obilježavanje trideset godina od gradnje drugog kolosijeka pruge Šamac - Sarajevo, odnosno dionice pruge od Doboja do Zenice. Prekjučer se u Zenici okupilo nekoliko hiljada akcijaša iz tog perioda, te zvanica iz cijele BiH, a "koncert za akcijaše i Zeničane" bio je svojevrstan poklon na kraju dana, obilježenog u Zenici nizom manifestacija.
- Nisam se uopšte dvoumio kad sam primio poziv da nastupim za brigadire i Zeničane. Ovu sedmicu sam imao užasno stiješnjen tajming. Prvo sam nastupio u Skenderiji, na koncertu u čast Indexima, a sinoć (četvrtak) sam imao jedan od sigurno najboljih koncerata u karijeri, u zagrebačkoj Ciboni. Rekli su mi da su oboreni svi rekordi, da je bilo desetak hiljada ljudi, a emocije, naboj i publika poseban su priča. Treću noć zaredom nastupam, ali uvijek mi je drago doći u Zenicu, a sad je bio još i povod više, pa nisam mogao odustati, kazao nam je Halid vidljivo umoran, ali je ipak u "punom paketu" održao jednoiposatni nastup. Dodatni problem bila je saobraćajna nesreća, u kojoj su u srijedu kod Kaknja povrijeđena tri člana Halidove ekipe. Ipak, sve je u petak uvečer "štimalo" na dvosatnom nastupu halida i prijatelja.
Smjenjivali su se stari i novi hitovi, poneka pjesma od kolega, te poseban blok "filmske muzike", a na zahtjev publike dvaput je izvedena i "Miljacka". Prije i nakon Halidovog nastupa, atmosferu je podgrijavao njegov prateći bend "Auto-stop" iz Kaknja, a prije Halida na bini postavljenoj kod robne kuće "Bosna" nastupili su mladi Dženan Jahić i Maja Milinković, a na sceni je bio i humorista Osman Džiho.