6.5.08

Eksplodirao televizor !

U zeničkom prigradskom naselju Raspotočje, jučer oko devet sati eksplodirao je televizor na spratu porodične kuće na broju 266, u kojem su živjeli Mirsad Halilović sa suprugom i trogodišnjim sinom. Tridesetdvogodišnji Mirsad je saobraćajni tehničar, koji je nakon pet godina na birou, odlučio da zaradi koru kruha za porodicu kao kopač u Staroj jami rudnika Zenica. Za nekoliko minuta jučer ujutro izgubio je sve što je godinama skupljao za život.
- Sin me probudio, htio je gledati TV. Nakon par minuta sam se vratio u sobu, kad sam čuo eksploziju. Njega sam zatekao kako stoji ukočen pola metra od televizora, sreća da je eksplozija bila usmjerena sa stražnje strane televizora, a ne puno na ekran, pa je ostao neozljeđen. Već je vatra zahvatila muzičku liniju, zavjesu i dio trosjeda. zgrabio sam njega, iznio ga, a sa nama je sa sprata strčala i supruga, koju je takođe probudila eksplozija. Ja sma uspio izvrnuti osigurače i onda sam se zavratio sa crijevom iz garaže pokušavajući da ugasim vatru. Za petnaestak minuta su stigli vatrogasci, priča nam Mirsad, još garav i crn, veoma slično izgledu kakvim smo vidjeli nedavno, kad je za "Dnevni avaz" komentirao zbivanja u jami, u kojoj radi na određeno.
Kaže da je televizor kupio prije otprilike tri godine, nedugo nakon što mu se porodica povečala za novog člana, Nedima. Nekoliko mjeseci ranije doselili su, kao podstanari, u ovu kuću u Raspotočju, koja je u vlasništvu njegovog rođaka. - Uništeno je sve što smo kupovali i kućili se. Sad ne znam kako da upriličim kuću da barem imamo gdje prespavat, a polako ću krečiti, gipsati, kako dobijem koju paru na poslu, govori nam Mirsad, dok od nervoze pali cigaretu za cigaretom. Ekipa Hitne pomoći i vatrogasci Profesionalne vatrogasne jedinice su intervenisali, te Mirsadu pružili pomoć, zbog trovanja ugljenmonoksidom, u pokušaju da spase barem nešto imovine. Mali Nedim još uvijek ne shvatajući šta je snašlo njegovu porodicu "pozirao" nam je, a onda otišao u komšiluk da nastavi jutarnju igru. Oko podneva je završen policijski uviđaj, a Halilovići su još uvijek gasili i izbacivali dio po dio izgorenog namještaja sa uništenog sprata kuće