24.1.09

PISMO POSJETIOCA BLOGA (integralno)

zovem se __________ i radio sam u Mittalu preko Termomatik D.o.o. na ugovore po 1 mjesec koji su se produzavali...kada je bio remont visoke peci JA i momci koji su se zaposlili samnom smo slusali svaki dan obecanja: ZAPOSLIT CEMO VAS U MITTAL SAMO VI RADITE I NEMA SEKIRANCIJE... medjutim kada smo IZRABLJENI tj. kada smo mjecesima stemali unutrasnjost vidoke peci velikim pishtoljima koji su teski preko 20 kilograma i izlazili na rucak onako umorni i prljavi svi su nam govorili svaka vam cast momci pravo ste vredni bez vas nebi posao napredavao ovako kako napreduje mi smo bili ubjedjeni da stvarno tako misle... kada smo odradili posao i sve opasne i teske poslove jedan dan nam je receno: momci radite jos 7 dana i to bi bio kraj nashe saradnje.... nisam mogao vjerovati da se to dogadja nama sto su nas hvalili i cudom se cudili kakve smo poslove prihvatali sve u nadi da cemo dobiti STALAN i donekne siguran posao... osjecao sam se iskoristeno i sa momcima koji su bili u istoj situaciji sam isao na sve strane da razgovaramo o pustim obecanjima o ZAPOSLENJU u mittal... medjutim naisli smo na totalno nerazumijevanje i otresitost celnih ljudi iz te firme... kada smo se pomirili sa cinjenicom da smo iskoristeni i prepusteni sami sebi potrazio sam posao na nekoj drugoj strani.... i uspjeo sam u namjeri DOBIO SAM POSAO i poceo raditi ( na crno dok mi ne istekne s biroa pomoc od 300 km 6 mjeseci) medjutim jedno jutro mi zvoni telefon( prije odprilike 20 dana) i zena koja me nazvala predstavila se kao nermina iz mittala i rekla sljedece: zovem vas u vezi posla na aglomeraciji zelite li taj posao? ja sam odmah odgovorio da zelim i receno mi je da dodjem u upravu sutra u jutro... kada sam doshao dobio sam uputnicu na sistematski pregled i sreo sam josh par momaka koji su prije radili samnom... svi su prihvatili u nadi da se nesto pozitivno desava...kada smo obavili preglede i utvrdili da smo sposobni za rad receno nam je da odemo do termomatika da podpishemo ugovore,sto smo i uradili... kada smo doshli na posao receno nam je da treba pogon osposobiti za daljni rad... predvidili su nam da to mozemo uraditi za 2 mjeseca.... ja i moja ekipa momaka smo odradili taj posao za 12 dana... danas nam je receno da nam prekidaju ugovor i da im ne trebamo vishe... na kapiji su nam oduzeli propusnice i prekopali nas kaoda smo neki mafijasi i izbacili iz Arcelor mittal-a zenica kao zadnje pse...pisem ti ovaj mail nakon 4 sata od tog desavanja i izbacivanja( prekida ugovora prije vremena) osjecam se iskoristeno... tuzan sam i zbunjen...sada sam izgubio zbog tih 12 dana posao koji mi je bio iole siguran i izgubio sam pomoc sa biroa tj, jos 4 mjeseca po 300 km...opet smo preveslani i iskoristeni... zbog 12 dana ja sam izgubio posao u nadi da smo pozvani na duzi period... nadam se da ti je moja pricha imalo zanimljiva jer zelim da ovo podijelim sa nekim... a to si ti i ovaj zenica blog kojeg redovno posjecujem.... pozdrav za tebe i raju zenica bloga....