10.1.09

Oda Gasu

Ej, što ne volim miris ruskog plina!

Nepredvidivost Putinovih serpentina,
Strije Medvedovih butina.
Problema je tona
Grejna je sezona!

Ej, što ne volim miris butana
Ej, ima li pomoći od sultana?
Hop, hop, malo, malo marisana.
Ljulja se prodavnica,
Traži se električna grijalica!

Mali, mali, meni plina fali.
Mali, mali, smrzavam se u hali.
Mali, mali, meni plina fali.
Nema gasa do daske, pale sve su maske!

Gas, gas...
Gas, gas...

Laj, la, la, la...

Bosanci k'o pingvini,
A pjevaju Rusini:
Njet plinuška,

gadi nam se vaša njuška
Pa ko preživi!

Rusini, Rusini
Ej, da vas je manje, Rusini!

Bosanci uzvraćaju:
Na struju peče se gurabija,
Plina nema ni Srbija
Ah, meraka u večeri rane
Rusin Srbinu spustio plinske brane

Gas, gas...

Ej, što volim miris ruskog plina!

Gas, gas...
Gas, gas...

Ajde, ajde, nije to od smrzotina.
Ej, nije ti to promrzlina
Uhvatila me milina
Srbija nema plina
Grejna je godina!

Ej, što volim izgled svojih promrzlina!
Zaledila mi se slina,
Al' u srcu milina.
Rusima glavnina
Srbiji kXXXXX
Problema je tonaaaa
Grejna je sezonaaaa!

Mali, mali, meni ni čega ne fali.
Grije me tuđa muka
Po tijelu promrzlina je bruka
Istraj, brate Putine
NaXXXXX ti se XXXXXXX

Gas, gas...