26.1.09

MMD najuspješniji

The Holmes Report, jedna od najuticajnijih nezavisnih publikacija specijaliziranih za odnose s javnošću, proglasila je Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultancy za najbolju konsultantsku kuću u oblasti odnosa s javnim institucijama u 2008. godini u regionu koji obuhvata Evropu, Bliski Istok i Afriku.

Pol Holms (Paul Holmes), jedan od vodećih autoriteta u globalnoj PR industriji i glavni i odgovorni urednik publikacije The Holmes Report, svake godine ocjenjuje uspješnost poslovanja PR agencija na osnovu specifičnih kriterijuma i selektuje najuspešnije u nekoliko kategorija. Izbor najboljih vrši se na osnovu mišljenja vodećih svjetskih kompanija koji su klijenti globalnih agencija.

“Svi u Mmd-u smo izuzetno ponosni na priznanje The Holmes Report-a. Iskustvo od gotovo dvije decenije u pružanju usluga kompanijama sa liste “Fortune 500” u regionu Evroazije, centralne i jugoistočne Europe i naš pristup koji je baziran na kombiniciji svjetskih standarda i lokalne ekspertize, na najbolji način nas preporučuju međunarodnim investitorima u svih 18 zemalja u kojima poslujemo“, prokomentirao je dodjelu priznanja Kris Dobson, izvršni direktor Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultancy.

Na dodjeli priznanja Mmd-u za najbolju agenciju u oblasti odnosa sa javnim institucijama istaknuta je izuzetna podrška agencije klijentima, posebno onima koji posluju u oblastima finansijskih usluga, teškoj industriji, industriji roba široke potrošnje, i farmaceutskoj industriji.

„Tržišta u razvoju u istočnoj Evropi predstavljaju poseban izazov”, navodi se u Holmes Report-u. „Kompanijama su potrebni najbolji savjeti koji se mogu dobiti i upravo je to i razlog zbog koga je poslovanje Mmd-a doživjelo tako snažan rast u posljednjih 12 mjeseci», navodi se.

Džejms Gan Atanasov (James Gunn Atanasov), generalni direktor Mmd-a za jugoistočnu Evropu ističe da se „imajući u vidu da BiH nije član Evropske unije, strani investitori se obraćaju nama kako bi razumjeli dinamiku i mogućnosti poslovanja u BiH i regionu. Naše klijente savjetujemo da posluju kao odgovorne kompanije i da razmišljaju izvan granica kratkoročnog profita, kao i da kroz otvaranje novih radnih mjesta i usavršavanje zaposlenih nastoje da postanu dugoročni partner u održivom razvoju bh ekonomije. Od ključne važnosti je da sa lokalnim partnerima izgrade saradnju baziranu na povjerenju i transparentosti“, smatra Džejms Gan Atanasov.