11.6.08

Uff, da se naježiš...

http://biznis-monitor.com/monitor/index.php?option=com_content&task=view&id=3014&Itemid=9


Zenica – Rezultati istraživanja kojeg su proveli tajni kupci agencije GMS još jednom su potvrdili da se zaposlenici javne uprave prema građanima ne odnose kao prema kupcima njihovih usluga. Zajedno sa više od 250 tajnih kupaca iz cijele BiH, agencija GMS Sarajevo (General Mystery Shopping) je posvetila pažnju ovom pitanju i provela istraživanje kvaliteta email komunikacije zaposlenika entitetskih, kantonalnih i općinskih institucija s građanima.

Opće poznatu činjenicu da elektronska pošta omogućava bržu i jednostavniju komunikaciju te uštedu vremena, agencija GMS je testirala na ukupno 58 email adresa različitih institucija javne administracije.

Od ukupno 58 poslanih emailova s upitom, povratni odgovor je stigao na 24,13% njih, dok u 62,07% slučajeva email s odgovorom nije uopće došao. Kod 10,34% institucija email adressa nije bila validna, a 3,45% institucija je nije ni imalo istaknutu na zvaničnoj stranici, saopćeno je iz GMS-a.

CIJELI ČLANAK DOSTUPAN NA www.biznis-monitor.ba ili linku na početku teksta