12.6.08

s Posvetom

Ostavi me danas..Ostavi me jucer..Ostavi me, moja vilo, bilo kad.Ostavi me sutra..Il nekog novog jutra..Samo me ne ostavljaj sad.Na vrhu uvijek ima mjesta...Ako se krene sa dna.
Baš k'o i ljudi Tako i ptice Najdraže traže Onda kad odu

Kada jednom budem ja ko snijeg ptica bijela,ne reci nikom da si me srela a kamoli voljela.Kada jednom dusa moja odleti od tijela ne reci nikom da si me zedna preko vode prevela.............neko patit ce , neko pamtit ce ko je poceo da rasplice nase klupko od najlona
Trebace vremena da zasvira tisina u tvojim grudima. Trebace vremena da se otvori vitrina sa novim cudima. Trazila si trazila si nesto sto bog nije stvorio - ljubav a da u njoj zrno sumnje nema. Trazila si covjeka koji bi te volio samo zbog tebe - a takvoga nema!!
stihovi s albuma Dine Merlina