18.5.09

Analiza oglasa

Oglasi za posao (savjet psihologa kako čitati između redova):

- Ukoliko se trazi dinamična i fleksibilna osoba, firma je u haosu i treba nekog ko je to u stanju da trpi.

- Atraktivna zarada - znači da im proizvod nista ne valja i da je potreban varalica koji može da proda SVE naivčinama.

- Mogućnost napredovanja - znači da su voljni promjeniti naziv radnog mesta nakon nekoliko mjeseci, ako čovek bude radio za trojicu.

- Ulaganje u razvoj radnika - znači da puno vremena troše na prigovaranje radnicima.

- Ugodna atmosfera - znači da se svi radnici smješkaju, jer ako se ne smješkaju dobiju otkaz.

- Rad u mladom timu - znači da se radi od jutra do sutra uz nadu u bolju budućnost.

- Kreativan posao - znači da niko ne zna šta bi i kako ta osoba trebala da radi, ali imaju problem koji ne znaju da riješe, pa se nadaju da će to neko novi riješiti.

- Ozbiljna firma - znači da daju male, ali redovne plate.