Depeche Mode, jedna od najznačajnijih muzičkih grupa svih vremena nastupit će u Beogradu u okviru svoje turneje, a publika koja bude prisustvovala trećem Tuborg Green Festu zasigurno će uživati u jednom od najspektakularnijih koncerata održanim na ovim prostorima, a sve to zahvaljujući velikoj podršci kompanije Carlsberg i njenog brenda Tuborg Green.
Ovogodišnji Tuborg Green Fest, u okviru kojeg će 20. maja na Ušću u Beogradu, nastupiti grupa Depeche Mode, izazvao je veliko interesovanje zaljubljenika u muziku ovog engleskog muzičkog sastava. To potvrđuje i činjenica da je u prodaji ostalo još oko 200 fan pit ulaznica. Ulaznice za fan pit mogu se kupiti isključivo u filijalama Erste banke, dok se ulaznice za partner i VIP tribinu još uvijek mogu kupiti i putem web sajta Gigstix.com.
U prodaju je pušteno ukupno 30.000 ulaznica za Tuborg Green Fest, a u posljednje tri sedmice zabilježen je značajan rast prodaje zbog čega se očekuje da će postojeći kapacitet biti rasprodati do kraja marta.
Za sve one koji nisu uspjeli na vrijeme obezbjediti karte za nastup Depeche Mode na Green Festu, Tuborg je pripremio još jedno iznenađenje. Jedinstvena Tuborg Green nagradna igra "Okreni na drugu stranu" će pružiti priliku svim poklonicima benda Depeche Mode da osvoje karte za Tuborg Green Fest, kao i veliki broj drugih nagrada. Kompanija Carlsberg je pokrenula Tuborg Green nagradnu igru, koja traje od 10. februara do 19. maja 2009. godine, a u okviru koje će svi vjerni potrošači i ljubitelji popularne grupe Depeche Mode, svakodnevno imati priliku osvojiti 500 karata za Tuborg Green Fest, 1.000 komada novog muzičkog CD-a benda Depeche Mode, kao i 13 Ipod-a i JBL zvučnika. U nagradnoj igri učestvuje samo staklena ambalaža Tuborg Green od 0.33l i 0.5l, ispod čijeg se čepa krije jedna od nagrada.
Pored kompanije Carlsberg, iza ovog poduhvata stoje i producentska kuća State of Exit, te agencija Live Nation. U okviru Tuborg Green Fest-a koncert Depeche Mode također će biti održan u Sofiji, u Bugarskoj, te u Zagrebu u Hrvatskoj, jer je od prošle godine ovaj festival dobio regionalni karakter.
Osim Tuborg Green Fest-a, Tuborg će i u ovoj godini organizirati i sponzorirati mnogobrojna muzička dešavanja, kao i obnoviti saradnju sa »EXIT« festivalom. Tradicionalna kampanja »Piti ili biti » i ove godine će biti provedena i to u dva navrata, za Tuborg Green Fest i Exit festival.
U prodaju je pušteno ukupno 30.000 ulaznica za Tuborg Green Fest, a u posljednje tri sedmice zabilježen je značajan rast prodaje zbog čega se očekuje da će postojeći kapacitet biti rasprodati do kraja marta.
Za sve one koji nisu uspjeli na vrijeme obezbjediti karte za nastup Depeche Mode na Green Festu, Tuborg je pripremio još jedno iznenađenje. Jedinstvena Tuborg Green nagradna igra "Okreni na drugu stranu" će pružiti priliku svim poklonicima benda Depeche Mode da osvoje karte za Tuborg Green Fest, kao i veliki broj drugih nagrada. Kompanija Carlsberg je pokrenula Tuborg Green nagradnu igru, koja traje od 10. februara do 19. maja 2009. godine, a u okviru koje će svi vjerni potrošači i ljubitelji popularne grupe Depeche Mode, svakodnevno imati priliku osvojiti 500 karata za Tuborg Green Fest, 1.000 komada novog muzičkog CD-a benda Depeche Mode, kao i 13 Ipod-a i JBL zvučnika. U nagradnoj igri učestvuje samo staklena ambalaža Tuborg Green od 0.33l i 0.5l, ispod čijeg se čepa krije jedna od nagrada.
Pored kompanije Carlsberg, iza ovog poduhvata stoje i producentska kuća State of Exit, te agencija Live Nation. U okviru Tuborg Green Fest-a koncert Depeche Mode također će biti održan u Sofiji, u Bugarskoj, te u Zagrebu u Hrvatskoj, jer je od prošle godine ovaj festival dobio regionalni karakter.
Osim Tuborg Green Fest-a, Tuborg će i u ovoj godini organizirati i sponzorirati mnogobrojna muzička dešavanja, kao i obnoviti saradnju sa »EXIT« festivalom. Tradicionalna kampanja »Piti ili biti » i ove godine će biti provedena i to u dva navrata, za Tuborg Green Fest i Exit festival.





