Poslije svakog leta piloti avio-prevoznika Quantas ostave bilješku mehaničarima sa opisom problema, a pred sljedeći let mehaničari ostave odgovor šta su uradili.
Inače, Quantas je navodno jedina svjetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion.
Zahtjev: Lijeva guma skoro treba da se zamjeni.
Izveštaj: Lijeva guma skoro zamjenjena.
Izvještaj: Nešto smo zakačili u kabini.
Zahtjev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
Izvještaj: Nismo uspjeli da ponovimo problem na zemlji.
Zahtjev: Tragovi curenja na lijevom stajnom trapu.
Izvještaj: Tragovi obrisani.
Zahtjev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne povjeruješ.
Izvještaj: Zvuk iz DME podešen na nivo u koji možeš da povjeruješ.
Zahtjev: IFF instrument neoperativan.
Izvještaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je isključen.
Zahtjev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vjetrobrana.
Izvještaj: Sumnjamo da ste u pravu.
Zahtjev: Nema motora broj 3
Izvještaj: Vizuelnim pregledom letjelice pronadjen motor na lijevom krilu.
Zahtjev: Avion smiješno reaguje na komande.
Izvještaj: Avion upozoren da se uozbilji.
Zahtjev: čudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara čekićem.
Izvještaj: Patuljku oduzet čekić.