Agencija za lokalni ekonomski razvoj ZEDA i Udruženje «Kupujmo i koristimo domaće - kvalitetno proizvedeno u BiH» organizovali su tribinu «Kupujmo i koristimo domaće bh. proizvode» u velikoj sali Općine Zenica.
- Cilj je buđenje svijesti građana za kupovinu domaćih proizvoda, te upoznavanje bh. privrednika o potrebi da svojim proizvodima daju prepoznatljiv BH imidž, kaže direktor Agencije ZEDA Muhsin Ibrahimagić.
- Cilj je buđenje svijesti građana za kupovinu domaćih proizvoda, te upoznavanje bh. privrednika o potrebi da svojim proizvodima daju prepoznatljiv BH imidž, kaže direktor Agencije ZEDA Muhsin Ibrahimagić.
Prema Admiru Kapi, predsjendiku Udruženja KKD BiH "enormno visok deficit u trgovinskoj razmjeni naše zemlje, visoka stopa nezaposlenosti, nedovoljno osnažena konkurentska pozicija bh. preduzeća, neki su od pokazatelja stanja naše privrede".
- Minimalan doprinos svakog Bosanca i Hercegovca jačanju bh. privrede jeste kupovina i korištenje domaćih proizvoda, pri čemu bi izdvajanje 2 KM dnevno za domaće proizvode značilo upošljavanje do 170 hiljada ljudi godišnje, kazao je Kapo, napominjući da je znak koji označava proizvod proizveden u BiH do sada usvojile četrdeset tri domaće kompanije. Kapo istiće da se u velikim trgovačkim centrima u BiH, koje su osnovali strani investitori, nalazi veoma mali broj bh. proizvoda, dok se s druge strane, "uvozi sve i svašta".
- Minimalan doprinos svakog Bosanca i Hercegovca jačanju bh. privrede jeste kupovina i korištenje domaćih proizvoda, pri čemu bi izdvajanje 2 KM dnevno za domaće proizvode značilo upošljavanje do 170 hiljada ljudi godišnje, kazao je Kapo, napominjući da je znak koji označava proizvod proizveden u BiH do sada usvojile četrdeset tri domaće kompanije. Kapo istiće da se u velikim trgovačkim centrima u BiH, koje su osnovali strani investitori, nalazi veoma mali broj bh. proizvoda, dok se s druge strane, "uvozi sve i svašta".
- 47 posto građana u šopingu ne umije prepoznati domaći proizvod
- 3.000 artikala već nosi znak «Proizvedeno u BiH»,