26.5.08

Nova afera na UNZE

Univerzitet Zenica je potresla nova afera. Dekan Zdravstvenog fakulteta u Zenici dr. Sahib Muminagić je u subotu potpisao suspenziju docenta dr. Muhameda Ćurića, profesora Medicinske biohemije na ovom fakultetu, nakon što je MUP ZDK otvorio istragu zbog sumnje na seksualno uznemiravanje i traženje i uzimanje mita.
Četrdeset osam studenata prve godine Zdravstvenog fakulteta potpisalo je izjavu, kojom tvrde da Ćurić, ima "posebne metode" polaganja ispita, koje uključujući ponude za seks i uzimanje stotina KM za instrukcije.

- Instrukcije se obavljaju u ordinaciji dr. Ćurića u Domu zdravlja Travnik, a studenti moraju osigurati po 50 do 150 KM, i to za svako od dva - tri "konsultiranja" sa profesorom, koji je sugerisao da "veći broj konsultacija doprinosi šansama za uspješnim polaganjima ispita", navode studenti u svom pismu, kojeg su poslali dekanu, te rektoru UNZE Sabahudinu Ekinoviću. Nakon što su se studenti javno usprotivili, gotovo cijela generacija nije iz tri polaganja prošla predmet, obavezan za upis naredne godine.
- Zakazao sam odmah sastanak i obavjestio nadležne, rektora i prorektora za nastavu, u međuvremenu se tri, četiri puta sastao sa studentima, poslao sam pismo i na Etički komitet Univerziteta. Rekao sam studentima, a i Vama sada, ja stojim iza studenata i garantujem im da im se neće ništa dogoditi, jer su mi naglasili da im je prijećeno sankcijama ako prijave. Ja sam ljekar 43 godine i želim sprati ljegu sa imena fakulteta, sa imena dekana, jer ne žalim da imam prvu mrlju u karijeri pred penziju. U petak sam predao svu dokumentaciju policiji, a onda su inspektori dolazili kod mene i kod studenata. Iskoristio sam pravo dekana i suspendovao profesora, dok se slučaj ne riješi, kaže za "Dnevni avaz" dekan Muminagić. Na naš upit da li je bilo intervencija da se slučaj zataška, Muminagić kaže da "ga interesuje samo da Fakultet radi po zakonu dok je on na njemu". -


Ćurić: Nisam kriv
Profesor Ćurić je u izjavi za naš list negira bilo kakvu vezu i da je učinio bilo šta navedeno.- Vjerujem da cijeli problem ima političku pozadinu, jer sam ja član senata Univerziteta Zenica i vrše se određeni pritisci. Kao javna ličnost sam spreman na svaku kritiku, ali optužbe da sam seksualno uznemiravao nekog ili uzimao novac su najveća glupost. Imam dvoje odrasle djece, studenata i znam šta takva optužba znači. Ovo pisanje će ionako jedva dočekati moji neprijatelji. Ako sam uzimao novac, kako to da niko nije položio ispit? Ja tražim znanje, a to što sam instrukcije spreman dati bukvalno i na telefonski upit, na ulici, izgleda da mi se obija o glavu, kaže Ćurić za naš list, potvrdivši da je u prisustvu svog advokata već dao izjavu policiji, ali i negirajući da ga je dekan obavjestio da je suspendovan do odluke Etičkog komiteta i završetka istrage.