29.5.08

Nevakat




Bosansko narodno pozorište će se, kao domaćin, na predstojećem sedmom Festivalu BH drame predstaviti premijernom izvedbe djela "Nevakat" Derviša Sušića, kojeg je dramatizovao Hasan Džafić, a režirala Zagrepčanka Slađana Kilibarda.
- Sama činjenica da je u djelu tridesetak likova, te da je ovo jedan od rijetkih tekstova koji su me zaista dojmili od prvog susreta, dao je snagu i meni i cijeloj ekipi da predstavu, koja bi u svakom drugom kazalištu bila pripremana triput duže, priredimo za nepun mjesec, jer smo je živjeli, a ne samo igrali, kaže reidteljka Kilibarda.
Ona je na sceni okupila gotovo sve bivše i sadašnje članove glumačke scene BNP-a, zeničke glumce "na radu" u drugim gradovima, te nekoliko gostiju. Scenografija je povjerena Mariji jevtić, kostimi Vanji Popović, a muzika Senadu Kaziću.
- Najveća vrijednost predstave je njena dramatizacija, a ja sam uvjeren da je predstava na nivou Mešine "Tvrđave". Ovo mi je 45. uloga u teatru i sigurno jedna od najzahtjevnijih, te najvećih pripremljenih djela unazad petnaestak godina u ovom pozorištu, kazao je nosilac glavne uloge, Agana, Robert Krajinović. Uz njega, u predstavi, između ostalih, glume i Faketa Salihbegović - Avdagić, Žarko Mijatović, Saša Handžić, Snežana Marković, Sabina Kulenović, Mugdim Avdagić, Ermina Kurevija, Ištvan Gabor, Lana Delić, Hazim Begagić, Tanja Muratović, Predrag Jokanović, Muhamed Bahonjić, Miroljub Mijatović...
Generalna proba predstave biće održana u četvrtak uvečer, a Zeničani i gosti Festivala drame će u subotu uvečer, kao prvu predstavu u takmičarskom izboru vidjeti premijerno ovu predstavu.