15.4.08

Robijaši

Demanti članka lista "Press": "Dosta više sa ocrnjavanjem Zeničana i Robijaša"24SI- Povodom jučerašnjeg članka "ZENICA JE SRCE SRBIJE!", koji je objavljen u srbijanskom dnevnom listu "Press", a koji se prenijeli neki od medija u regionu, pa i BHWP 24sata.info, dužni smo objaviti saopštenje navijačke grupe "Robijaši" Zenica, kao osvrt na tematiku i sadržaj samog članka. U saopštenju se kaže:"Molimo vas da odmah po primitku ovog maila na Vašoj stranici uklonite članak o Robijašima koji je novinska agencija Press-online objavila. Protiv te novinske Agencije će biti podignuta Optužnica i njihovog autora tog teksta, jer u ime svih Robijaša i Zeničana, ljubitelja nogometa ovim putem demantujemo cijeli članak Press-online.co.yu u kome stoji da su Robijaši u 23. kolu u Sarajevu uzvikivali i uzdizali Srbiju, te vrijeđali navijače Željezničara "Manijake" uzvicima i parolama gdje se spominje Srbija. To nije istina niti i jedan povik "Srbija" nije bilo spominjan od strane navijača Robijaši. Ovim putem u ime svih Robijaša i Zeničana želim da se prekine ta hajka od strane drugih na Zeničane. Mi niti veličamo niti spominjemo Srbiju. Mi smo građani Bosne i Hercegovine i mi smo se borili i krv svoju prolili za našu domovinu. Zato Vas molim lijepo da na Vašoj stranici odmah objavite demant cijelog teksta Press-online.co.yu"."Robijaši su došli u pratnji policijski snaga kantona Sarajevo na stadion Grbavica i nikakvih izgreda niti uzvika nije bilo. To se isto sve može potvrditi u MUP-u kantona Sarajevo kao i na audio i video snimkama koje mi posjedujemo. Dosta više sa ocrnjavanjem Zeničana i Robijaša, prestanite više iznositi neistine o nama, jer mi smo građani BIH i mi volimo samo svoju zemlju za koju smo se borili. Za sve neistine koje budu iznošene mi ćemo uzvratiti tužbom za klevetu i laž pa izvolite i dalje ocrnjavati legendarni Klub i vjerne navijače Robijaše".S poštovanjem,Robijaši